dobre logo
kolorystyka
… ktoś kiedyś stwierdził, że stworzenie dobrego biznesu zaczyna się od dobrego logo. Odpowiedni projekt logotypu zapadnie w pamięci klientów, wyróżni firmę na tle konkurencji, jednocześnie podniesie prestiż.
Dlatego projektując logo dla firmy Tartak Rogozina – staraliśmy się maksymalnie wykorzystać nowy znak pod kątem uniwersalności.
Z wielkim entuzjazmem przystąpiliśmy do pierwszej fazy projektowej – wybrania palety. Z racji, iż współpracujemy z firmą Tartak Rogozina od kilku lat, koncepcja kolorystyczna już od jakiegoś czasu dość jasno klarowała nam się w głowie 🙂
Będąc nie raz na miejscu gdzie króluje drzewo, kolor brązowy stał się dla nas wytyczną. Ale zbyt oczywista kolorystyka nie dawał nam spokoju. Postanowiliśmy pójść głębiej, w las … gdzie wydobył się kolor trochę mroczny w postaci ciemnych koron drzew – zieleni butelkowej.
Kolor butelkowy w 2019r. stanowił jedną z najpopularniejszych barw.
Kolor zieleni butelkowej porównywany jest do królewskiego szmaragdu, soczystej łąki lub mrocznego lasu. Jest to barwa bardzo elegancka i co najważniejsze łączy się świetnie z każdym odcieniem drewna.
typografia / znak graficzny
W typografii użyliśmy bardzo mocnego i charakterystycznego fontu. Całość dopełnia i zarazem stanowi motyw przewodni – kształt drzewa iglastego, które kompozycyjnie domyka okrąg.
Logo będzie używane do pełnej identyfikacji firmy, pojawi się na wizytówkach, papierze firmowym, w postaci reklamy zewnętrznej – bilbordy, bannery, reklama na samochodzie itp.
Postawiliśmy mocno na uniwersalność i prostotę logotypu.
Mamy nadzieję, że nowe logo szybko przypadnie Klientom Tartaku do gustu 😉
Pozostałe projekty, które przygotowaliśmy – nie wybrane przez Klienta.
Obecnie pracujemy nad nową stroną dla Tartaku Rogozina oraz nad kolejnymi zmianami identyfikacji wizualnej firmy.