zaczęliśmy od logo
kolorystyka / koncepcja graficzna
Podchodząc do tematu logotypu od razu widzieliśmy całą identyfikację. Nazwisko Klienta sprawiło, że realizacja stała się dla nas bardzo klarowna. Na warsztat wzięliśmy znak lwa. Dziesiątki szkiców i mamy to! Pięknie skrojona sygnatura i… rozczarowanie „…wszystko tylko nie lew” 🙂 Cała koncepcja legła w gruzach, na końcu prezentacji znajdziecie naszego „lwa”.
Bardzo szybko ustaliliśmy kolorystykę logo i tym samym całej strony internetowej z Klientem. Wybrany kolor to niebieski, bliżej niedoprecyzowany w całej swojej rozpiętości odcieni. Z naszej strony, dodaliśmy kolor złoty, który świetnie będzie dopełniał „królewski niebieski”. I od początku cienkopis w dłoń i kolejne szkice, z których Klient wybrał właśnie ten, na pierwszy rzut oka nie tak bardzo oczywisty.
STRONA INTERNETOWA
Główne założenia dotyczące strony internetowej – czytelność, minimalizm informacji związanych z branżą ubezpieczeń, zwiększenie kontaktu z Klientami poprzez formularze online, zwiększenie sprzedaży oferowanych usług drogą internetową.
Jak już wspomniałem wcześniej, kolorystyka wybrana do logotypu nadaje charakter całej stronie internetowej. Nie będziemy pisać o symbolice zaimplementowanych kolorów, bo jest bardzo oczywista 🙂
A tu nasz projekt logotypu odrzucony przez Klienta.