LOGO, BRANDING
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Projekt logo
Zanim przystąpimy do pierwszej fazy projektowania, oczekujemy od Klienta rzetelnego Briefu na temat działalności firmy w postaci listy wytycznych. Posługuj się jasnymi i zrozumiałymi opisami, zaproponuj barwę, kolorystykę logotypu. Na tym etapie wszystkie dane są poddane głębokiej analizie i przekładają się na wiele niepowiązanych ze sobą szkiców, które zostaną przeniesione i dopracowane w odpowiednim programie graficznym.
Projektując logo, przeprowadzamy dogłębną analizę rynku pod kontem konkurencji, tak żeby wykluczyć maksymalnie jakiekolwiek podobieństwo graficzne bądź stylistyczne do proponowanego znaku.
Staramy się umiejętnie czytać potrzeby Klientów, dopracowując pierwotny zamysł logotypu, finalizujemy realizację w najbardziej dokładny i przemyślany sposób.
BRANDING.
Branding to budowanie świadomości marki. Bazę dla brandingu stanowi rzetelna strategia całej marki. Określa ona charakterystyczne wyróżniki marki. Kluczowe jest zatem stworzenie bardzo dobrej nazwy, opracowanie charakterystycznego claimu i zaprojektowania odpowiedniego logo. Odpowiednie dobranie i połączenie tych elementów, zapada na długo w pamięci Klienta.
Kolejnym etapem w tworzeniu wizerunku firmy jest zaprojektowanie materiałów dla różnych kanałów komunikacji takich jak wizytówki, teczki ofertowe, papier firmowy itp. , ofert sprzedażowych, reklamy wielkoformatowej. Całość działań powinna znaleźć pełne odwzorowanie w dystrybucji internetowej. Pełna spójność wizerunkowa strony internetowej oraz social mediów.
Dobry branding:
/ nie powinien być wzorowany na istniejących markach, które posiadają już bardzo silną pozycję na rynku
/ nie powinien zawierać zbyt wielu elementów graficznych, które wprowadzą zbyt duży chaos i zmniejszą tym samym czytelność marki
/ powinien być na tyle minimalistyczny i przemyślany, żeby nie sprawić problemów w przypadku różnego rodzaju produktów reklamowych
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze – unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek.
REBRANDING.
Rebranding to znaczna modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki – LOGO. Głównym zadaniem rebrandingu jest “odnowienie” i odświeżenie marki – np. dodanie jej określonych właściwości, podkreślenie konkretnych zmian wewnątrz firmy, przeniesienie nacisku w marketingu na jakieś cechy.
Często rebranding jest bardzo kosztownym zabiegiem ale jednocześnie niezbędnym w przypadku rozwoju firmy, który przerasta istniejący znak pod kątem formy i treści.
WYSTARTUJ Z NAMI!
Rozpoczynasz działalność? Chcesz zmienić wizerunek firmy?
Jesteśmy do dyspozycji, zaprojektujemy logo, akcydensy poligraficzne, stronę internetową, wdrożymy elementy SEO. Wszystko po to by twoja marka rosła w siłę.