MOCNE LOGO

LOGO

Znak graficzny marki czyli logo to jeden z głównych elementów szeroko pojętej dzisiaj – komunikacji wizualnej. To w nim często ukryta jest główna idea marki.

Profesjonalnie skrojone logo to podstawa każdej firmy, która pragnie zaistnieć na rynku oraz wyróżnić się wśród konkurencji. Właściwie przygotowane logo jest przede wszystkim świetnym narzędziem marketingowym, ponieważ prezentuje istotne elementy takie jak charakter czy specyfikę działalności marki. Dzięki temu firma jest odpowiednio kojarzona i zapamiętywana.

Idealne logo to obecnie zdecydowanie za mało. Potrzebny jest świetnie zaplanowany Digital Branding, który będzie odpowiadał za komunikację z Klientem w świecie cyfrowym.

Każda marka potrzebuje trochę innego podejścia, ale zawsze szukamy perspektywy docelowego odbiorcy i próbujemy ją połączyć z założeniami biznesowymi naszych Klientów.

LOVE THE LOGO OR HEAT IT!

Z projektem logo jest tak, jak z pierwszą miłością. Albo nam wpadnie w oko i zaiskrzy od razu, albo…

Propozycję logo, które otrzymują Państwo po wybraniu naszej oferty, są zawsze przemyślaną i dobrze skrojoną koncepcją. Staramy się przygotować niepowtarzalny znak, który będzie stanowił świetny początek w szerokim aspekcie Brandingu firmy.

Jesteśmy jak to się mówi 010101… Dlatego podchodzimy do projektu logo w kontekście  „miłość od pierwszego wejrzenia, albo ble…” i przygotowujemy kolejny projekt. Bardzo rzadko dokonujemy poważniejszych poprawek, które często wprowadzają zbyt duże zmiany i zaburzają w znacznym stopniu efekt końcowy.

Dlatego nie przebijajcie nam od razu serca – sztyletem, tylko dajcie sobie trochę czasu na oswojenie z koncepcją loga.

Przydałoby się jeszcze umieścić jakieś infografiki, żeby przedstawić jak będzie wyglądał proces tworzenia logo ( ludzik za biurkiem, ludzik – klient przed biurkiem, strzałka, żarówka znaczy się idea, strzałka, trybiki, strzałka, akceptacja, strzałka, GOTOWE! i tu uśmiechnięty ludzik – czyli zadowolony Klient ). Pomijamy ten kreatywny aspekt.

SUPER LOGO, SUPER MOCE!

Co otrzyma Klient wraz z nowym logo?

Napewno nie dostanie jakichś Supermocy, które wystrzelą jak rakieta w kosmos i sprawią, że nagle zacznie brylować na rynku w swojej branży.

Skoro już piszemy o brylowaniu marki to same nowe logo nie zmieni od razu całej komunikacji i postrzegania firmy. Będzie się zachowywać niczym Leonardo DiCaprio w świetnie skrojonym garniturze, przechadzający się po tybetańskiej wiosce z wybornym pucharem Margarity…

I nie byłoby w tym nic dziwnego poza jednym drobnym szczegółem, a mianowicie kto Go tam zna i gdzie widział? Ogólnie wszystko pasuje… Strój rewelacja, wszyscy się oglądają, ale jakoś słabo to wszystko kojarzą.

Hm… może faktycznie za ostro z tą tybetańską wioską pojechałem, kiepsko tam jakoś z internetem i pewnie z telewizją też…

Nie odklejając się zbytnio od tematu, te super logo potrzebuje całego wachlarza supportu od identyfikacji wizualnej po Digital Branding. Musi stanowić idealne flow pomiędzy Klientem a marką.  Musi dosłownie „wypalić”  mocny znak w świadomości konsumentów.

Dlatego też logo musi być mocnym znakiem i takie właśnie lubimy projektować.

#więcej501771499

Polityka prywatności
Gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem przeglądarki z określonych usług, zwykle w formie plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na komfort korzystania z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.