DIGITAL BRANDING

MARKA W ŚWIECIE ONLINE

Świat online ciągle się zmienia, nieustannie zmieniamy swoje nawyki konsumpcyjne, a firmy muszą dostosować się do tego zmiennego środowiska, aby dalej się rozwijać.

Firmy potrzebują dzisiaj zróżnicowanej gamy narzędzi cyfrowych, narzędzi brandingowych aby umocnić swoją pozycję w świecie rzeczywistym.

Cyfrowa marka to sposób, w jaki projektujesz i budujesz swoją markę online za pomocą stron internetowych, aplikacji, mediów społecznościowych, filmów i nie tylko. Digital branding to połączenie marketingu cyfrowego i brandingu internetowego w celu stworzenia marki online.

Dlaczego cyfrowa obecność marki ma znaczenie? Cóż, spójrz w górę znad telefonu, z których prawdopodobnie korzystasz… Wszyscy stale korzystamy z naszych urządzeń. Większość z nas kontaktuje się z większym światem przez pryzmat Internetu, co sprawia, że ​​marki muszą docierać do klientów docelowych i przekształcać jednorazowych użytkowników w długoterminowych lojalistów.

Silna obecność cyfrowa sprawia, że ​​klienci czują się osobiście zaangażowani w firmę lub produkt. Dobrze skonstruowany branding wspiera relacje z użytkownikami i pozwala rozmawiać bezpośrednio z konsumentami poprzez codzienne interakcje na platformach, z których już korzystają.

Digital branding to nie tylko sprzedaż Twoich towarów, ale także rozwijanie lojalnej bazy klientów z pasją, która nie tylko kupuje Twoje produkty, ale także w nie wierzy. Konkluzja: Zachowaj świeżość, autentyczność i prawdomówność. Możliwości cyfrowego brandingu Twojej firmy w Internecie są tak ogromne i ekspansywne, jak sam Internet.

Dark branding

Zaraz, zaraz jak to ciemna strona…?

…acha całkowicie zapomniałem o soundgroundzie – w tle tego działu gra muzyka [ STAR WARS – Marsz imperialny – tam, tam, tadam… ]

Często słyszymy od naszych Klientów, że wszystko już było i wszystko widzieli. A jednak… czasami warto sprowokować odbiorcę czymś nowym, może nawet wbrew wszystkim zasadom ogólnie przyjętej estetyki i nurtu przewijających się „szablonów” graficznych. które odróżnia tylko kolor logo.

Może na tym etapie wszechobecnej wszystkości zrobić coś zupełnie innego, sięgnąć do ciemnej strony marki, wirtualnej materii, która czai się ironicznie w cieniu grzecznych kampanii marketingowych. Czeka na transformację z posłusznego cyborga do cyber wywrotowca.

Może już nadszedł czas zrobić grafikę lub film reklamowy, który wywoła emocje, nie koniecznie dobre, ale przynajmniej będą one „jakieś”. Zatrzymają na dłużej niż sekundę kciuk odbiorcy nad swoim smartfonem, który przerwie bierny scrolling z myślą zaraz, zaraz k…a coś tu jest nie tak.

HIPNOTYZUJ SWOJĄ KAMPANIĄ

Oglądaliście kiedyś serial „Siedem życzeń” –  dla młodzieży nakręcony w 1984 roku, w reżyserii Janusza Dymka według scenariusza Macieja Zembatego i Andrzeja Kotkowskiego? Jeżeli nie to polecamy, całość dopełnia świetna muzyka, z świetnymi tekstami zespołu „Wanda i banda”

Tak na marginesie, dopiero niedawno dowiedziałem się, że serialowy kot wypowiadał przy spełnianiu życzeń magiczne zaklęcie „hator…” a nie „ator…” czizes… człowiek całe życie się czegoś nowego dowiaduje.

Według nas tak powinna wyglądać kampania w internecie – Klient ( życzenie ), agencja – czyli ten kot ( hipnotyczna reklama ) i tu nasz zahipnotyzowany Konsument ( konsumuje markę lub produkt… ).

Generalnie wszystkie strony są po części w szoku, niewiadomo tylko kto w większym czy Klient, któremu udało się osiągnąć zamierzony cel, czy agencja z faktu trafnej kampanii, czy nasz zahipnotyzowany Konsument, który uległa magii całego przedsięwzięcia…

Tak czy inaczej w dzisiejszych czasach musimy znaleźć algorytmiczną wersję Klienta, która poprzez różnego rodzaju media zagra na jego emocjach i będą to rzeczywiste emocje w nierzeczywistym świecie.

#więcej501771499

Polityka prywatności
Gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem przeglądarki z określonych usług, zwykle w formie plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na komfort korzystania z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.